Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a katanya: Rasulullah s.a.w bersabda:

"Orang mukmin sama ada lelaki ataupun perempuan akan sentiasa diuji oleh Allah s.w.t, sama ada dirinya, anaknya ataupun hartanya sehinggalah dia menghadap Allah s.w.t tanpa dia membawa dosa sedikit pun."

(Hadis riwayat Imam Tirmizi)


Thursday, June 30, 2011

Main bowling jgk akhirnyee...yehaaa!!

Assalamualaikum…….

Hai my blog yg sweet, 

Penutup untuk hari ni....Oh....akhirnyaaaa!!! dapat jugak bawak my brothers pegi main boling sama-sama dekat Mall...kesian my adek. Dari bulan 4 lagi duk tuntut nak main together2 dengan kakak trcyg dia...(ouchh!)...ye laa...mana tak nya, dari awal2 dulu lagi, tiap2 kali pergi nak main mesti full book..ade tournament lah...ade ni lah..tu lah...huhu...KL pun x sesusah ni nak main...huh!

Ok..tadi lepas maghrib ktorg siap2 n terus gerak..sampai2 terus pergi cop tempat..seb baik ade kosong..maybe org letih kerja kot. tu yg tak ramai tu. Bak kata mak aku tadi, semua org tak larat nak main dah malam2 kecuali orang2 yang tergelincir cam ktorg je =.=..aku pun xpaham ape maksudnya..hak3..janji dapat main. Not bad la aku punya performance. Oh ya...aku first time main bowling sambil pakai skirt labuh. hehe...tapi nak join punya pasal..no hal lah.lantak la jiran2 sebelah nak cakap ape...still ok jgk..pheww!

Ermm...dats all aktiviti yang ktorg buat for today. My brothers sume hebat2 la jugak main. Tak sangka lak...tadi aku tgk je semua org...dalam hati ni ckp semua dah besar2..dah tinggi2 belaka..lagi tinggi dari aku..waa...so fast kan...aku ni duk ase macam semua kecik2 lagi..selalu kena sekeh dengan aku time hingusan2 dlu...bila aku kena buli dengan abg2...aku buli balik diaorg...hak3...(ermm..tu dulu laa)

Time always moving...bila toleh belakang..rupanya dah banyak mende yg kt dh lalui....tu lah kenangan terindah..pahit manis kelat, tawar hebiaq, sesedap rasa...huu....semua ada...=) Thanks ALLAH...thanks for everything..ALHAMDULILLAH...Luv u My Lord (ALLAH SWT)....

p/s: Adek2 lah tempat aku berkongsi segala cerita dalam perjalanan hidup aku...semua pengalaman aku kongsikan supaya dijadikan teladan untuk mereka.....itulah aku...seorang kakak dan juga seorang adik...

preparation utk menyambut Ramadhan dh buat ke belum pikah? hopefully Ramadhan kali ni lg better dari Ramadhan yg sebelum2 nya...ameen...

No comments:

Post a Comment