Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a katanya: Rasulullah s.a.w bersabda:

"Orang mukmin sama ada lelaki ataupun perempuan akan sentiasa diuji oleh Allah s.w.t, sama ada dirinya, anaknya ataupun hartanya sehinggalah dia menghadap Allah s.w.t tanpa dia membawa dosa sedikit pun."

(Hadis riwayat Imam Tirmizi)


Wednesday, June 8, 2011

MOOD YILEK...




WAKE UP PIKAHHHHHHHHHHHH!!


Assalamualaikum,



Please someone...wake me up please..

Apa la nak jadi dengan kau ni pikah oii...Rasanya selagi takda kelas nak kena attend, macam ni la hidup kau. Cam orang menganggur. Satu apa pun tak bergerak. Cepat la start kelas (bila kelas dah start mula la menyesal balik sebab busy sampai takda masa nak lepak-lepak). Aku rasa macam apa yang aku dah belajar semua sebelum ni dah berkarat lorr..Ni yang susah kalau susunan schedule kurikulum yang pelik sikit nih. Pelik pada aku la.


 Argghh..tu alasan kau je lah pikah!!!


*takda ke orang nak ambil aku jadi host untuk rancangan JJCM. Huu..memang tu impian aku la..Rasa nak makan je macam-macam. Semua nak rasa. Tapi dengan free. Kalau kena bayar, mau nye aku menangis tiap kali habis makanan tu...hahaha...


Please laaa...tak suka hidup tanpa ada benda nak kena buat (poyo). Actually ada je kerja nak kena buat. Tapiiiiiiiii...entah..hehe..ngengade sungguh la ko ni pikah..


C'mon...Jom-jom..sambung edit final report. Agi idup , agi ngelaban ye pikah..dun malas-malas.. ; ) Mak tak suka!!





No comments:

Post a Comment