Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a katanya: Rasulullah s.a.w bersabda:

"Orang mukmin sama ada lelaki ataupun perempuan akan sentiasa diuji oleh Allah s.w.t, sama ada dirinya, anaknya ataupun hartanya sehinggalah dia menghadap Allah s.w.t tanpa dia membawa dosa sedikit pun."

(Hadis riwayat Imam Tirmizi)


Wednesday, January 4, 2012

I'm Thinking...Hmmm

Assalamualaikum...

How to start ha? Ermm...Hmmm...Oh ya..Morning...Again..jangan lupa breakfast...make sure berkualiti..=)
Sejak dua tiga empat menjak bermenjak ni aku kan..rasa macam nervous..tak senang duduk..because nak exam PRO II kot. Kadang-kadang nervous tu elok. sebagai reminder untuk diri yang kita tengah ada misi tergempur yang nak kena face. Ceewaahh...Lepas abes misi ada lagi misi..MISI MENDAPAT RESULT...ni yang lagi bercuak-cuak..Peluh leh mencurah-curah ke ladang gandum..sehingga badan kekeringan dan memerlukan kamu meminum air Hundred Tambah!!! HAHA..just kidding..

Actually, ada something lagi nak cakap...tapiii...tapii...PATUTKAH AKU CAKAP? Patut ke tak ye? tu persoalannya....Nak cakap segan...Tak nak cakap takut melepas...Tapi kalau tak cakap kang...macam mana orang nak tahu...Tapi..Tapii...Arghhh...P men tampi-tampi la pikah oii...=.=' Kena marah ngan Kak Mas lam Upin Ipin sudeyy...Ehh...merepekkk...Enough is Enuff..Sape ckp? Enough tu Cukup...

Pfft...camne ni blogggg..ape perlu aku buat...cakap ke takk?? Tapi kalau cakap pun macam la dia nak..huhu..aku ni sape-sape je..Bukan orang hebat..Student medic je pun..Tahun 3 je pun..Chantek pun tak...Apa pun tarakk..(astagfirullahalazim...Ni macam xbersyukur dh nie) Bukann camtu...aku bersyukur..tapi aku kena sedar diri aku nie sape...Bukan sape-sape pun...Ayat pasrah je memanjang nie..huu~~

NAK CAKAPPPPPPP....Tapii Tak mampuuuuuuuuuuuu.....Ya ALLAH....Malu...Segan..Nervous...Takut..Everything plays in my mind...huk..huk..huk...

Takpe lah...biar takdir tentukan..Ada jodoh ada laa...(Usaha pun tak..Dushh ko pikah) "Nanti dah habis belajar la pikir..Dia pun baru habis jugak time tu", kata Pikah sambil memujuk hati yang lara...sambil membawa pisang emas pergi belayar...rupa-rupanya ada tertinggal di atas oven..ZOMG!! Seriously tak serius....Ok lah...kena beransur pulang memandangkan hari sudah siang..Ehh...

K la bloggy...I citer kat U ni ye..U diam-diam je...=) Gud Gurl...!!

Okbai..Wasallam...


this video first aku tengok kat matrik..Airmata tak sah kalau tak menitis..Bukan kerana diriku jiwang..tapi kerana tersentuh dengan keindahan ucapan yang ditayangkan..Wallahualam..Tengok2..


No comments:

Post a Comment