Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a katanya: Rasulullah s.a.w bersabda:

"Orang mukmin sama ada lelaki ataupun perempuan akan sentiasa diuji oleh Allah s.w.t, sama ada dirinya, anaknya ataupun hartanya sehinggalah dia menghadap Allah s.w.t tanpa dia membawa dosa sedikit pun."

(Hadis riwayat Imam Tirmizi)


Tuesday, February 19, 2013

I Fell in Love With The Ticer

Assalamualaikum...

Day 4

Harini aku perasan something waktu otw nak pegi private clinic tempat aku posting..
Waktu tu awal pagi lagi...sekolah pun macam baru nak start
Mata ni plak tak boleh duk diam..so, dari atas tu aku tengok je ape yg ada..keje usha tak abes2..
Tetibe, mata ni terpandang ada sorang Cikgu ni..ngan anak2 murid dia..
muda lagi orangnya..lam 20-an jugak la...

Comel..Cute~

Cikgu pendidikan jasmani barangkali kot..
Sebab nampak dia tengah duk demo lompat bintang kat anak2 tu..
Ada la dalam 5-6 orang keliling dia..
Semua muka excited!! haha..=D

Hehe...

Teringat zaman sekolah menengah dulu...nak dibuatkan cite..aku penah la ter''suka'' kat sorang Cikgu ni..dia Cikgu masak!!!  Haaaa....memang dia Cikgu masak aka Cikgu kadet polis aka Cikgu yg paling muda and paling handsome..and hot kat sekolah aku..Ouchh...

Ermm..beliau kemahiran hidup punya Cikgu..huu..rindu nya..dulu sakan duk usha dia kat bilik KH...suka tengok dia..bercharisma...iyelaa..sebab kitaorg tak belajar ngan dia..sobsss

Dulu budak2 Sains tak leh belajar masak..Oh..memang diskriminasi betul!! So sad~ (bajet ko nak sangat la belajar masak tu Pikah...err...belajar ngan Mak pun terpinga-pinga)

Tapikan bila abes SPM, time aku duk kat Matrik Penang, dapat tau dia kawen ngan senior..akak form 6....hurmm...seb baik tak bg effect kat study aku..lol..

Btw, untung akak tuu...iyelaa..dapat husband pandai masak la katakan....=.=

Sekarang bila balik..mesti selalu tanya Syahmi pasal Cikgu tuu....hailaaaa...:)

Ok2..sudah..sudah..meraban la ko Pikah..esok nak kena bangun awal plak..

Sayonara~

Mood : Rindu Cikgu Masak tuuu 


No comments:

Post a Comment